Cumparati panouri radiante din Craiova

De curand am dat peste inventia secolului: panourile radiante. Mai exact acele “tablouri” albe sau pictate care incalzesc o incapare, alimentate de electricitate, si care sunt din ce in ce mai cautate si in Romania.

Am decis sa caut o firma care sa le comercializzeze si in tara noastra, asa ca am ajuns sa cumpar panouri radiante din Craiova, pentru ca aceea era singura reprezentanta a firmei care le produce, la vremea aceea, acum 4 ani. Am fost incantata sa vad ca aveau panouri radiante in Craiova, care nu erau doar simple, negre sau albe, ci putea fi personalizate la comanda, cu orice imagine.

panouAvand in minte imaginea unui apartament cochet si foarte feminin, am ales imaginea catorva prajituri in vitrina unui magazin. In felul acesta bucataria mea nu a doar calduroasa este si extrem de stilata, cu doar cateva sute de lei.

Ca si sfat, pentru toti cei care isi doresc sa faca economie la incalzire, acesta este cel mai frumos mod de a face acest lucru. Pentru un apartament de 3 camere, cum este al meu, am reusit intr-o singura iarna sa reduc costurile cu peste 50%. Adica, am reusit sa fac economie, chiar daca investitia mea initiala fusese de aproximativ 3000 de lei, pentru intregul apartament. Desi aceste mici minuni de perete consuma curent electric, pentru a putea degaja caldura in incaperile in care se afla, ele nu consuma mai mult de 700-800 de wati pe ora, in functie de marimea camerei. Daca ai insa, camere mai mici de 20 de metri patrati sa stii ca nici nu ai nevoie de panouri atat de mari, cele de 400 de wati sunt suficiente.

Te invit cu drag sa cumperi si tu panouri radiante din Craiova sau de oriunde poti, atat timp cat este un magazin de incredere.

Leave a Reply

